Data e postimit: 2014-08-18 22:09:57
Lexime: 3860
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Hasmin ndije hasëm ,mikun ndije mik !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dinakëria e qet në kurth hasmin ! 2.Njeriun e komandon shëndeti !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Tregëti me mikun,e pazare me armikun kurr mos bë ! 2.Shtëpia mbetet e fortë ,kur del tym nga oxhaku ! 3.Fol Ali cka tha Rama ,Fol Ramë cka tha Alia 4.Mos prit nga tjetri !
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Alejna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten permes dashuris sone,nje ndjenjë që smud ta përjetosh me këdo,një vend ku gabimet falen dhe lotët të kthehen në buzëqeshje njerz që të dojnë me vep...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Gjuha Jonë Gjuha e jonë është bujare Ka buk për miq Dhe plumb për armiq Gjuha jonë është e rrallë...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Novela · Tema: Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Evelina me fustanin e saj te bardhe vraponte nga oborri i rremujshem per te hyre brenda ne shtepi, ku Bajaziti ishte duke vendosur xhamat e dritareve. Ajo i shkon nga pas dhe e perqafon, ai qendron si i ngrire. - Eveline, mos me prek! Nese na bie ky xham...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com